Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lo0lek
Moderator
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/10 Skąd: Dębica
|
Wysłany: Sob 13:41, 20 Sie 2005 Temat postu: 5 akt- czyli jak najłatwiej uporać sie z Bhallem. |
|
|
Każdy z was wchodząc do 5 aktu już sobie myśli nareszcie! to już prawie koniec!ale nie firma Blizzard przygotowała w nim wiele niespodzianek np. Yeti które dwoma uderzeniami łapy potrafi pozbawić życia necro lub czarodziejke.Nie będe tu pisał taktyk tylko porady.Najgorszy dla mnie jest nekromanta Nihlathak bodajże(czy jakoś tak:D) ponieważ dysponuje on dobrze rozwiniętym czarem "wybuch zwłok".Najlepiej jest go załatwic barbarzynczą z czarem berserker jest to czar magiczny. Nie zważając na przeciwników bigniemy do owego necro i bijemy do skutku=].Kolejnym wyzwaniem jest góra wszechwiedzących(ja ją tak nazwałem i nazywać będe:P) ponieważ znajduje się tam 3 barbarczyńców cięzkich do pokonania w tym wypadku najlepsza jest czarodziejka z czarem metoer naładowana maną puszcza je wszędzie po cyzm otwiera portal miejski i wycofuje się uzupełnia mane i tak do skutku.Potem cięzkim jak nie najcięższym wyzwaniem jest sala tronowa bhalla.Przywołuje on bosow z każdego aktu którzy walczą dla niego do 4 bossow wszystko idzie gładko jednak gdy pojawią sie bosy z 5 aktu zaczynają sie kłopoty czarodziejka powina użyć wszystkich tarcz i niszczyć ich nawałnicami i magią lodu:P,amazonka przywołac walkyrie i walczyć z dystansu, paladyn puścić aure wzmocnienia ataku i niszczyć boską pięścią , barb jak zwykle na 110% masakryxD, necro ładuje w golemy i magie kości czasem może klątwy=] ,druid czar huragan i tornada , zabujczyni pułapki i atak po teleportacji lub fenix:)To chyba na tyle potem już tylko Bhall pan mordu? czy czegoś tam:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Eranor
Moderator
Dołączył: 31 Lip 2005
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Place Where Dreams Becoming Real
|
Wysłany: Sob 15:21, 20 Sie 2005 Temat postu: |
|
|
Hmm nie wiem, mojemu Paladynowi ten wybuch zwłok dużo nie robił, wystarczy tylko omijać zwłoki sługusów Nihlathaka i nie będzie problemu. A jeśli chodzi o Szczyt Arreat i starożytnych. Dla Paladyna jest to kwestia kilku mikstur leczących, zapał+fanatyzm i wystarczy chwile poczekać (oczywiście jeśli masz chociaż w miare ekwipunek). Sługusy Baala nie stanowią zbytnich problemów prócz tych ostatnich sługów, ale po kolei.
Sługusy z pierwszego aktu- zabić szamanów a potem niedobitki
Sługusy z drugiego aktu- szkielety-magowie z lodem irytują a tak wystarczy tylko uważać na te stworki podobne do Radamenta.
Sługusy z trzeciego aktu- jeśli dobrze pamiętam jeden ma "seryjne błyskawice" jeśli mamy małą odporność na nie to trzeba bardzo uważać na niego,zresztą nawet z dużą odpornością sporo może zabrać, jeśli mamy słabe obrażenia to zemsta+fanatyzm (jeśli w zemsta jest wystarczająco rozwinięta)
Sługusy z czwartego aktu- odporność na ogień bardzo potrzebna+wyssanie życia i można zabijać ich będąc otoczonym
Słudzy Zniszczenia- odciągać i zabijać po 2-3 naraz, cały czas uważając na życie.
Baal- po patchu 1.10 zrobił się silny, i długo się go zabija, specjalnej taktyki nie znam, po prostu lać i używać szarży gdy odrzuca.
Są to moje spostrzeżenia i sposoby gry Paladynem z rozwiniętym zapałem i fanatyzmem, taktyka ta nie gwarantuje zamierzonego celu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kaczmi
Moderator
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Skądinąd
|
Wysłany: Sob 23:49, 27 Sie 2005 Temat postu: |
|
|
Myślę że temat niema sensu bo każdą postacią w zależności jak ją zrobimy można przejść 5 akt na kilkadziesiąt sposobów...Pala hammerem przejdziemy inaczej, a pala charge inaczej, jeszcze inaczej czarodziejką itd...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marius1
Stały Bywalec
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Z trumny
|
Wysłany: Nie 10:03, 28 Sie 2005 Temat postu: |
|
|
Ja brałem necro. Wziełem przyzwałem żelaznego golema i nawaleałem z włóczni z kości i zatrutym sztyletem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Fehu
Administrator
Dołączył: 12 Cze 2005
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Zachodnia Fimbria (Legnica)
|
Wysłany: Nie 10:55, 28 Sie 2005 Temat postu: |
|
|
Mi tam Baal nie sprawił trudności, najgorzej miałem z Diablo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Nie 11:18, 28 Sie 2005 Temat postu: |
|
|
To zapraszam na nowy (patch 1.11) quest w tristram, masakra...W pojedynkę chyba nie do przejścia...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Smuga
Paż
Dołączył: 17 Sie 2005
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 19:01, 10 Wrz 2005 Temat postu: |
|
|
Ponoć palem na pchnięcie daje się przejść ten nowy quest...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pure Evil
Gość
Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: MchW City
|
Wysłany: Wto 23:57, 31 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Grał ktoś z was kiedyś na jakims polskim serwerze w diablo ?? Np na Star Gate, Monastyr Śmierci , Grota Trolla ? Ja w to gralem >>kiedys<< 8 godzin dziennie:| ale znudzilo mi sie po miesiacu ;D tak ze w patchu 1.10 jestem obeznany (moi koledzy graja dalej ale po 12 godzin:) i oni juz powoli przyrastają do krzeseł )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Arathorm
Administrator
Dołączył: 13 Mar 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Sob 7:10, 27 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Mi praktycznie nikt nie sprawi kłopotów, może na Starożytnych musiałem użyć kilku mikstur ale to wszystko. Czarodziejką z Ciepło i Ścianą Ognia na wysokich poziomach, nikt mi nie dał rady. Diablo - to była kwestia dosłownie kilku sekund, Nihlathak - nawet go nie poczułem, fale potworów - kwesta czasu, a Baal - bywałem w gorszych sytuacjach. Najważniejsze jest, żeby się trzymać jednej ścieżki rozwijania postaci i mądrze gospodarować punktami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|